Allmänt och OT

Välj en egenskap hos djuren som du vill ha :)

2017-07-04 12:55 #0 av: veggie4every1

Jag tycker att djur har så imponerande egenskaper Glad

Om du fick välja att ha en egenskap, vilken skulle du välja?

Skulle det vara att kunna flyga som fågeln, höra lika bra som hunden, vara smidig som katten, skifta färg som kameleonten eller skulle du välja någon annan imponerande egenskap? Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-07-04 13:57 #1 av: Niseeu

Djurens förmåga att förlåta.

Det verkliga tecknet på intelligens är inte kunskap utan fantasi. Citat av Albert Einstein.

Värd för ätstörningar och mag & tarmsjukdomar

Anmäl
2017-07-05 14:12 #2 av: veggie4every1

#1 Ja, det är onekligen en bra egenskap. Dock förtjänar vi inte deras förlåtelse...

Själv skulle jag välja att kunna flyga och navigera som en fågel. Är så himla imponerad av att de kan hitta dit de ska.

Det kanske är för att jag har pinsamt dåligt lokalsinne självGapskrattar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2017-07-05 18:25 #3 av: vendelay

Jag skulle vilja flyga som en fågel eller simma (och andas under ytan) som en fisk. Men det finns mycket mer. Tänk att vara lika stark som en myra eller ha kroppskontrollen hos ett kattdjur. Eller att kunna föra sig lika graciöst som en älg eller att hoppa som en loppa (de kan hoppa typ 80 gånger högre än sin längd utan att först ta sats!!!) eller att springa lika fort som en gepard eller... Ja, det kan bli en lång lista Skrattar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-07-05 22:17 #4 av: Lonaa

Jag har alltid velat kunna flyga och sväva, när jag var liten trodde jag att det bara handlade om att VILJA och kunna koncentrera sig tillräckligt, kanske tur att jag inte testade ;-) .
Får nöja mig med skärmflyg, men tänk att kunna sväva i luften på riktigt...

Frånsett det så skulle jag förmodligen vilja ha en cairnterrieregenskap; de är banne mig glada jämt, skulle de någon gång INTE vara det så är det bara att tjoa till det så är de "på" igen :-) , det sitter i skiten här och nu. :-(

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie
Blogg; raskva.wordpress.com
(Lonaa och Lon@ samma person, problem med inlogg)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.